idejufabrika.lv

Padomi mājaslapu veidotājiem

SEO pamata principi

Blogger konferences ir lielisks resurss man kā uzņēmējs. Jūlijā Ņujorkā tika uzņemti divi milzīgi emuāra notikumi – BlogHer un Blogger Bash, kur vairāk nekā 5000 emuāru autoru tikās, lai tiktos ar zīmolu pārstāvjiem, un piedalītos sesijās, lai uzlabotu viņu tiešsaistes iemaņas.

Sheryl Simonitis, Noodle tirdzniecības mārketinga viceprezidents, mērķa izglītības vietne, ir kopīgi ar dažiem SEO padomiem, kurus var izmantot jebkurš uzņēmējs. Sākotnējs ļauj vecākiem un studentiem pieņemt labākus izglītības lēmumus tādā vidē, kas ir pilnīgi objektīva, lai bērns un vecāks varētu atrast labākos resursus savām vajadzībām. Vecākiem ir jābūt iespējai atrast uzņēmumu tiešsaistes meklēšanā, tāpēc Noodle ir labi pārzina SEO un vienmēr to dara ar patērētāju prātā. Šī ideja jāievēro ikvienam uzņēmējam.

Pēc konferences es sekoju līdzi Simonitam, lai noskaidrotu galvenos SEO principus, kas izmaina daudzveidību un palielina ikviena uzņēmuma tīmekļa vietnes datplūsmu.
1. Atslēgvārdi

Kad jūs domājat par satura izveidi, zināt vārdus, kurus lietotāji izmanto, lai meklētu. Katra lapa ir jāveido, pamatojoties uz atslēgvārdiem, kas jums un jūsu uzņēmumam ir vissvarīgākie. Izpildi savu mājasdarbu. Kad veidojat savas tīmekļa vietnes lapas, izmantojiet vislabākos atslēgvārdus katrā ziņā.

Google palīdz jums ar jūsu atslēgvārdiem. Kad jūs sākat ievadīt Google meklēšanas joslu, tas sniedz jums ieteikumus par tautas vārdiem vai frāzēm, ko cilvēki izmanto meklēšanā. Ja vēlaties to izdarīt vēl vienu soli, varat izmantot rīku, kas tiek saukts par Google atslēgvārdu plānotāju, kurš pateiks populārus atslēgvārdus. Tas jums pateiks patieso skaitu, cik vidēji ikmēneša meklējumi notiek ar šiem atslēgvārdiem.
2. Attēlu tagi

Cilvēkiem ir attēli visā viņu tīmekļa vietnēs, un es vienmēr esmu pārsteigts, ka Emuāru autori nenosaka attēlus. Google indeksēšanas vietnēm ir jāsaprot, kāds ir attēls un kad tas ir jāiesniedz. Jums jānorāda jūsu attēli. Ja tā nav, Google nezina, kā identificēt attēlu.

WordPress programmā Yoast ir spraudnis, kas atgādina jums, ka iezīmē savus attēlus. Izmantojot tagus, uzņēmums Google zinās, kas ir attēls, kā to indeksēt, kur to saglabāt un kad tas tiek meklēts meklēšanā.

3. Meta apraksts

Pa labi zem meklēšanas vietnes URL ir teikums, kas kalpo kā meta apraksts. Šis ir svarīgs kopsavilkums, kurā cilvēki pastāsta, ko viņi iemācīsies lapā. Jūs vēlaties, lai tā būtu saistoša un patiesa, kā arī palīdzētu cilvēkiem klikšķināt un uzzināt vairāk. Izmantojiet tādus aicinošus vārdus kā “mācieties” un “apmeklējiet”, lai iesaistītu cilvēkus un iedrošinātu viņus noskaidrot, kāpēc informācija jūsu lapā ir viņiem svarīga.
4. Atpakaļsaišu veidi

Viena no lietām, kas tiek augstu vērtēta SEO, ir atpakaļsaišu veidi. Atpakaļsaiti ir ienākošās hipersaites no vienas tīmekļa lapas uz otru, citiem vārdiem sakot, cilvēki, kas saista jūsu vietni, jo viņi atrada vērtību, ko jūs sakāt. Turklāt jūs vēlaties iekļaut hipersaites, lai sniegtu lasītājiem noderīgāku informāciju un palīdzētu veidot attiecības ar citiem emuāru autoriem.

Pārliecinieties, ka saites papildina jūsu lasītāju dzīvi. Par rakstu nekad nevar būt pārāk daudz atpakaļsaišu. Jūs izveidosiet lielu datplūsmu, kas palīdzēs jums sasniegt rezultātus.

Šie ir padomi, kurus varat izmantot savā nākamajā emuāra ziņā, lai varētu palielināt vietnes datplūsmu un iegūt jaunus sekotājus vai klientus. Dodiet viņiem iespēju pamēģināt un redzēt, ko viņi var darīt jūsu biznesam.

Google alogritmu nozīmība

Ja jūs sekojat Interneta mārketingam vai pat vienkārši regulāri meklējat informāciju tiešsaistē, jūs, iespējams, dzirdējāt par Google algoritmiem. Bet vai jūs kādreiz esat prātojies, kas tas ir?

Lai saprastu, kas ir Google algoritms, vispirms noskaidrosim, kādi algoritmi kopumā ir. Standarta definīcija ir: noteikumu kopums problēmas risināšanai ierobežotā soļu skaitā.

Datoru valodā algoritms nosaka posmu datoram, lai veiktu ļoti specifisku uzdevumu. Piemēram, dators var tikt ieprogrammēts, lai nejauši izvēlētos skaitli no 1 līdz 100. Tas ir uzdevums, kuram ir iestatīts sākuma punkts un beigu punkts. Tādējādi tas ir ierobežots.

Vēl viens veids, kā apskatīt algoritmu, ir domāt par to kā par matemātisko vienādojumu. Jūs varētu lūgt skaitīt atpakaļ pa 4 sekundēm no 100 līdz 80. Tad jūs teiksit: “100, 96, 92, 88, 84, 80.” Uz papīra kolonnā var parādīties, kā jūs sasniedzat katru atbildi atņemot skaitli 4. Lai gan tas ir vienkāršots algoritma izskats, tas palīdzēs izprast sarežģītākas versijas.

Kas ir Google algoritms?

Google algoritmi ievēro to pašu apraksta algoritma pamata definīciju un principu. Padomājiet par pēdējo reizi, kad meklējāt kaut ko Google tīklā. Neatkarīgi no tā, vai jūs ierakstījāt “cute cat video” vai “apavu veikalus Pensilvānijā”, meklētājprogramma atdeva miljoniem rezultātu, no kuriem izvēlēties.

Bet kā tas nolemj, kādi rezultāti jums parādīsies un kādā kārtībā? Algoritms.

Google ir ļoti sarežģīts algoritms meklēšanas rezultātu rādīšanai, un tas relatīvi bieži mainās. Lai gan uzņēmums nepadara precīzu algoritmu publiski, šeit ir daži elementi, par kuriem mēs zinām, ka fakts ietekmē lapas spēju parādīties atsevišķu atslēgvārdu rezultātos:

Atslēgvārda izskats lapas nosaukumā, galvenes tagos un meta aprakstā
Dabiski sastopamu dabisku saišu uz lapu daudzums
Veids, kā vietne darbojas mobilajās ierīcēs, piemēram, viedtālruņos un planšetdatoros

Protams, šīs ir tikai dažas no īpašībām, ko Google algoritms pēta, nosakot, kā piegādāt un rādīt lapas. Iespējams, ir desmitiem, ja ne simtiem, no citiem.
Kā Google nosaka, kuri elementi visvairāk attiecas?

Tā kā Google algoritms “skan” tīmekļa lapu, tas nosaka iepriekš noteikto skaitlisko vērtību katrai iezīmei, kuru tā meklē lapā. Tad skaitliskā vērtība tiek pievienota gala rezultātam. Tādējādi tīmekļa lapa, kurai ir visvairāk vēlamās iezīmes, pieaugs līdz lapas klasifikācijas augšdaļai, jo algoritms piešķir to lielāku nozīmi.

Šie Google platformas aprēķini tiek veikti neticami ātri, un klasifikāciju var svārstīties, jo tīmekļa izstrādātāji manipulē ar atribūtiem, kas veicina lapu klasifikāciju tīmekļa vietnē vai vienā lapā.

Tādēļ Google algoritmiem piešķirtie klasifikāti ir vāji. Lapa, kas ierindojas trešajā vietā pēc atslēgvārda, var pieaugt līdz pirmajai vai desmitdaļai, jo saturs gan tajā, gan citās rezultātu izmaiņu lapās. Parasti top vietas tiek turēti uzņēmumiem, kas veic meklētājprogrammu optimizāciju vai SEO savās vietnēs.
Kas ir Google algoritms meklēšanai?

Google pamat algoritms tiek izmantots katram vietnē veiktajam meklēšanas gadījumam, bet to personalizē meklētājs. Piemēram, persona, kas ievada “pērciet skriešanas apavus”, vēlas iegūt ļoti atšķirīgus rezultātus no personas, kas veido “kaķu videoklipus”.

Algoritms tiek pielāgots katram meklēšanai, un to var mainīt, pat izdarot mazākās izmaiņas pareizrakstības un vārdu secībā. Rezultāti tiek doti lietotājam, kurš var izlemt, kuru vietni apmeklēt.

Atkal tas notiek ātri. Turklāt tas parāda, ka Google algoritms ir izstrādāts, lai piedāvātu plašu personalizāciju. Pēdējos gados Google meklēšana ir kļuvusi pietiekami atsaucīga, lai piedāvātu ieteikumus, ja lietotājs ir ievadījis vienu terminu. Tas norāda uz cita veida algoritmu, kas tiek izmantots, lai izveidotu individuālu meklēšanas ieteikumu nolaižamo izvēlni, pamatojoties uz pārlūka vēsturi, kā arī citus faktorus.
Kas ir Google algoritms SEO?

Kā minēts iepriekš, Google algoritms daļēji izmanto atslēgvārdus, lai noteiktu lapu klasifikāciju. Labākais veids, kā klasificēt konkrētus atslēgvārdus, ir veikt SEO. SEO būtībā ir veids, kā pateikt Google, ka tīmekļa vietne vai tīmekļa lapa ir par konkrētu tēmu.

Gadiem atpakaļ, daudzām vietnēm bija ierasts, ka atslēgvārdu saturam ir savs saturs. Būtībā viņi pieņēma, ka Google algoritms varētu domāt, ka vairāk atslēgvārdu, kas tika rakstīts, jo svarīgāka lapa būtu.

Pēc tam, kad Google to uzzināja, viņi mainīja savu algoritmu, lai sodītu vietnes, kas papildina savas lapas ar atslēgvārdiem, kā arī daudzas citas “melnās cepures” SEO prakses. Tāpēc jums vajadzētu izvairīties no jebkādas taktikas, kas tiek veikta ar mērķi pārvarēt meklētājprogrammas. Lai gan tie var netikt redzami uzreiz, Google galu galā uzņemsies to, ko jūs mēģināt izdarīt, un jūsu klasifikāciju cieš.
Kāda būs nākotne Google algoritmam?

Google reti sniedz norādes par izmaiņām tās algoritmos, ja vien tie nav būtiski. Mazākas izmaiņas tiek veiktas iekšienē, un parasti tās neizjūt, izņemot mazākus ripplejus. Ir ļoti svarīgi neatpalikt no Google algoritmu paziņojumiem, bet tas ir tikpat svarīgi, lai nepārzinātu algoritmus vai mēģinātu tos “spēlēt”.

Tā vietā ir obligāti vienkārši atzīt Google algoritma spēku un mēģināt izveidot vislabāko iespējamo vietni. Tādējādi apmeklētāji būs apmierināti ar to, ko viņi redz, un tas vienmēr ir pozitīvs ranga signāls